Βραβεία Όσκαρ 2017: Η τελετή απονομής

του Νίκου Γαργαλάκου

Στον απόηχο του αμήχανου μετεκλογικού σκηνικού των τελευταίων μηνών διεξήχθη στο Λος Άντζελες η 89η τελετή απονομής των Βραβείων Όσκαρ, όμως ένα ευτράπελο που θα μνημονεύεται για δεκαετίες στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας στην τεράστια έκπληξη της βραδιάς «Moonlight». Μια τρυφερή ιστορία μειονοτήτων, η ταινία φαινόταν ότι θα υποκλιθεί στο «ρεύμα» του απόλυτου φαβορί «La La Land», και μάλιστα κάτι τέτοιο ίσχυσε… για μερικά λεπτά! Οι παραγωγοί του μιούζικαλ βρέθηκαν με τα Όσκαρ στο χέρι μέχρι οι διοργανωτές να παραδεχθούν την επική γκάφα που έγινε στην ανάγνωση του αποτελέσματος και έδωσε τη νίκη σε λάθος ταινία. Στο τέλος… «Moonlight» λοιπόν, και τεράστια ψυχρολουσία για το «La La Land» που ναι μεν κέρδισε 6 Όσκαρ, αλλά πήγαινε ολοταχώς για πολύ περισσότερα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την πρώτη ενημέρωση για το λάθος έκανε διά μικροφώνου ο παραγωγός του «La La Land» Τζόρνταν Χόροβιτς, ο οποίος έβλεπε το Όσκαρ να ξεγλιστράει μέσα από τα χέρια του. Κι όμως, διέθετε την ανωτερότητα και το ψυχικό σθένος να τονίσει ότι με περηφάνια θα προσέφερε το τρόπαιο στους πραγματικούς νικητές και φίλους του. Στον αντίποδα ο Γουόρεν Μπίτι, που μαζί με τη Φέι Ντάναγουεϊ ανακοίνωσε το λανθασμένο αποτέλεσμα, ήταν απαρηγόρητος και προσπαθούσε εναγωνίως να δικαιολογηθεί. Όπως τόνισε ο βετεράνος ηθοποιός και σκηνοθέτης, στην κάρτα του αναγραφόταν το όνομα της Έμμα Στόουν, δίπλα σε αυτό της ταινίας «La La Land». Το βίντεο φαίνεται ότι τον επαληθεύει, δεδομένου ότι στο πίσω μέρος του φακέλου διακρίνεται ο τίτλος της κατηγορίας «Α’ Γυναικείος Ρόλος». Καταλήγουμε, λοιπόν, ότι πρόκειται για μια ομολογουμένως τεράστια γκάφα από πλευράς διοργανωτών. Πάντως, η αξία της εναλλαγής των συναισθημάτων των οποίων μάρτυρες γίναμε και εμείς, ήταν ανεκτίμητη.

Βραβεία Όσκαρ 2017: Η τελετή απονομής
Ο «φουρτουνιασμένος» Γουόρεν Μπίτι προσπαθεί να δικαιολογηθεί.

Όσο για τα αίτια της μεγάλης έκπληξης; Αυτά δεν είναι δύσκολο να εντοπιστούν. Η ανάληψη της προεδρίας των ΗΠΑ από τον Ντόναλντ Τραμπ και η βαθιά συντηρητική πολιτική που χαράσσει ήδη ο τελευταίος, έχουν προκαλέσει πολλές αντιδράσεις, με τον καλλιτεχνικό κόσμο να εκφράζει σε κάθε ευκαιρία την αγανάκτησή του. Η συσπείρωση του Χόλιγουντ γύρω από αυτό το μανιφέστο αποδοκιμασίας κορυφώθηκε στον δημοφιλέστερο κινηματογραφικό θεσμό του πλανήτη και μετουσιώθηκε στη βράβευση μιας ιστορίας που «στοιχειώνει» τα όνειρα κάθε ακροδεξιού μυαλού. Βέβαια, με τον ανορθόδοξο τρόπο που ήρθε αυτή, μάλλον γυρνάει μπούμερανγκ στην Ακαδημία, παρά αφήνει το στίγμα της.

Στη σκιά της -εντονότερης από ποτέ- πολιτικής χροιάς (την Παρασκευή οι υποψήφιοι στην κατηγορία της Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας εξέδωσαν από κοινού ανακοίνωση διαμαρτυρίας ενάντια στον φανατισμό και τον εθνικισμό των πολιτικών ηγεσιών στις ΗΠΑ και όλο τον κόσμο), η ταινία «La La Land», με τις 14 υποψηφιότητές της (οι περισσότερες στα χρονικά μαζί με την επίδοση του «All About Eve» και του «Titanic»), είχε θεωρητικά τη δυνατότητα να σπάσει το ρεκόρ που κρατουσαν το «Μπεν Χουρ», ο «Τιτανικός» και «Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά» (κέρδισαν 11 Όσκαρ έκαστη).

Ύστερα από τα περσινά #Oscars So White, η σκληρή κριτική που ασκήθηκε στην Αμερικανική Ακαδημία για την απουσία αφροαμερικανικών υποψηφιοτήτων έπιασε τόπο. Φέτος, ο αριθμός των υποψηφίων εκτοξεύθηκε στους 18, ενώ αν τουλάχιστον τέσσερις από αυτούς κέρδιζαν το χρυσό αγαλματίδιο, θα είχαμε τον καλύτερο απολογισμό Αφροαμερικανών στην ιστορία του θεσμού (σπάζοντας το φράγμα των τριών νικών που είχαμε στα 79α Όσκαρ το 2007). Ανάμεσά τους, ο υποψήφιος στο πεδίο του Α’ Ανδρικού Ρόλου, Ντένζελ Ουάσινγκτον, που με νίκη σήμερα θα έγραφε ιστορία φτανοντας τα τρία Όσκαρ (ισοφαρίζοντας το ρεκόρ στους άνδρες), όπως και ο Μπάρι Τζένκινς, που μπορούσε να γίνει ο πρώτος Αφροαμερικανός που θριάμβευε στην κατηγορία της Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Το τελευταίο ίσχυε και για τον διευθυντή φωτογραφίας του «Arrival», Μπράντφορντ Γιανγκ, όσον αφορά το πεδίο της Καλύτερης Φωτογραφίας. Μπορεί οι τρεις τους να μην τα κατάφεραν (ο Τζένκινς κέρδισε Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου), αλλά τελικά το ρεκόρ έσπασε.

Όσον αφορά τις βασικότερες κατηγορίες, το χρυσό αγαλματίδιο Α΄ Ανδρικού Ρόλου κατέληξε πανάξια στον Κέισι Άφλεκ, για την καταπληκτική του ερμηνεία στο «Manchester By The Sea». «Σημαίνει πάρα πολλά για μένα» επεσήμανε στην ομιλία του, τη στιγμή που ο αδερφός του Μπεν (χτες κέρδισε το… Χρυσό Βατόμουρο), τον χειροκροτούσε συγκινημένος.

Στη μάχη για το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου επικράτησε η Έμμα Στόουν («La La Land») στερώντας από την κορυφαία Ιζαμπέλ Ιπέρ μια τεράστια αναγνώριση. Στον Β’ Ανδρικό Ρόλο νικητής ήταν ο Μαχερσάλα Αλί για την ερμηνεία του στο «Moonlight»! Τέλος, το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου απέσπασε η Βαϊόλα Ντέιβις («Fences»), με αυτή της τη νίκη (στην τρίτη και… φαρμακερή οσκαρική της υποψηφιότητα) να σηματοδοτεί ένα ιδιότυπο «Τριπλ Κράουν». Η Ντέιβις μπήκε σε ένα κλειστό κλαμπ ηθοποιών που χάρη στις ερμηνείες τους έχουν κατακτήσει τουλάχιστον ένα ανταγωνιστικό Όσκαρ, ένα Έμμυ (αφορά την αμερικανική τηλεόραση) και ένα βραβείο Τόνυ (αφορά το θέατρο του Μπρόντγουεϊ). Έγινε, έτσι, η 23η ηθοποιός και πρώτη Αφροαμερικανίδα που το καταφέρνει.

Όσο για το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας, αυτό δεν μπορούσαν να το στερήσουν από τον Ντάμιεν Σαζέλ και το «La La Land»! Ο Γαλλο-αμερικανός έγινε ο νεότερος σκηνοθέτης που τα καταφέρνει σε αυτή την κατηγορία, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατάει από το μακρινό 1931 και τη νίκη του κατά λίγους μήνες μεγαλύτερου -τότε- Νόρμαν Τόρογκ (κέρδισε για το «Skippy»).

Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία ανακηρύχθηκε το «The Salesman» (Ιράν), που εκτόπισε το φαβορί «Toni Erdmann». Σε γράμμα του Ασγκάρ Φαραντί, ο σκηνοθέτης εξήγησε ότι απουσιάζει από την τελετή σεβόμενος τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει αρκετοί άνθρωποι με το διάταγμα Τραμπ, το οποίο προβλέπει απαγόρευση εισόδου στις ΗΠΑ σε πρόσφυγες από όλο τον κόσμο (ακόμα και συντελεστές της ταινίας εμποδίζονταν να παρευρεθούν). «Ο διαχωρισμός φέρνει φόβο» τόνισε χαρακτηριστικά. Πάραυτα, εμείς θα σχολιάσουμε ότι η νίκη του «Εμποράκου» εις βάρος του εξαιρετικού «Toni Erdmann» εκθέτει τον εγκλωβισμό του Χόλιγουντ σε μονοπάτια πολιτικής σκοπιμότητας. Ο σκοπός είναι μεν καλός, αλλά η καλύτερη ταινία θα πρέπει να είναι εκείνη που βραβεύεται.

Σε άλλο ένα ενδιαφέρον στατιστικό, το Οσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ κέρδισε το «O.J.: Made in America», σπάζοντας το ρεκόρ της μεγαλύτερης σε διάρκεια ταινίας που κερδίζει βραβείο. Το ντοκιμαντέρ υπερβαίνει τις 7μισι ώρες!

Δείτε αναλυτικά τους νικητές των 89ων Όσκαρ:

  • Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου: Μαχερσάλα Αλί, Moonlight
  • Όσκαρ Καλύτερου Μακιγιάζ: Suicide Squad
  • Όσκαρ Καλύτερων Κοστουμιών: Fantastic Beasts and Where to Find Them
  • Οσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ: «O.J.: Made in America».
  • Οσκαρ Καλύτερου Μοντάζ Ήχου: «Arrival».
  • Οσκαρ Καλύτερης Μίξης Ήχου: «Hacksaw Ridge»
  • Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου: Βαϊόλα Ντέιβις, «Fences»
  • Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας:«The Salesman», Ιράν
  • Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους: «Piper»
  • Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: «Zootopia»
  • Όσκαρ Καλύτερης Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης: «La La Land»
  • Όσκαρ Καλύτερων Οπτικών Εφέ:«The Jungle Book»
  • Όσκαρ Καλύτερου Μοντάζ: Τζον Γκίλμπερτ, «Hacksaw Ridge»
  • Όσκαρ Καλύτερου Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ: «The White Helmets»
  • Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Ζωντανής Δράσης Μικρού Μήκους: «Sing»
  • Όσκαρ Καλύτερης Φωτογραφίας: Λίνους Σάντγκρεν, «La La Land»
  • Όσκαρ Καλύτερης Μουσικής Επένδυσης: Τζάστιν Χούρβιτς, «La La Land»
  • Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού: «City of Stars», από την ταινία «La La Land»
  • Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου: Κένεθ Λόνεργκαν, Manchester by the Sea»
  • Όσκαρ Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου: Μπάρι Τζένκινς και Τάρελ Άλβιν ΜακΚρέινι, «Moonlight»
  • Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας: Ντάμιεν Σαζέλ, «La La Land»
  • Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου: Κέισι Άφλεκ, «Manchester by the Sea»
  • Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου: Έμμα Στόουν, «La La Land»
  • Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας: «Moonlight»

Live όπως συνέβησαν:

00:01 – Έχουμε τις πρώτες αφίξεις στο κόκκινο χαλί. Το Film Planet θα ξεκινήσει την τακτική ενημέρωση με την επίσημη έναρξη της τελετής των 89ων Βραβείων Όσκαρ (περίπου στις 3:30 ώρα Ελλάδος). Να σημειωθεί ότι μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα αναρτηθεί και η συνοπτική λίστα των νικητών σε κάθε κατηγορία.

03:38 – Μουσική έναρξη με Τζάστιν Τίμπερλεϊκ στην βραδιά. Ο οικοδεσπότης Τζίμι Κίμελ καλωσορίζει χιουμοριστικά το κοινό δίνοντας ολόψυχα συγχαρητήρια στους υποψηφίους (δεν λείπουν τα πειράγματα), χωρίς πάντως να έχει διάθεση να μασήσει τα λόγια του. «Η Αμερική είναι διχασμένη αυτή τη στιγμή. Το πνεύμα της βραδιάς αυτής είναι να φέρουμε όλους τους ανθρώπους κοντά» υπογραμμίζει. Τη «φυλάει» πάντως στον Ντόναλντ Τραμπ, τον οποίο ευχαριστεί που έκανε τα περσινά Όσκαρ να μην μοιάζουν τόσο… ρατσιστικά.

03: 49 – Ξεκινάμε με την Αλίσια Βικάντερ να ανακοινώνει το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου. Νικητής ο Μαχερσάλα Αλί για την ερμηνεία του στο «Moonlight»! Είναι το πρώτο Όσκαρ για τον 43χρονο, στην πρώτη του υποψηφιότητα. Μεγάλη η συγκινησιακή φόρτιση του ηθοποιού, ο οποίος λυγίζει ευχαριστώντας τους συντελεστές της ταινίας και κάνει ειδική μνεια στη γυναίκα του, που πριν τέσσερις ημέρες έδωσε ζωή στην κόρη τους. Γλυκύτατος.

03:58 – Όσκαρ Καλύτερου Μακιγιάζ: Κερδίζει το «Suicide Squad«! «Είμαι μετανάστης, έρχομαι από την Ιταλία. Αυτό είναι αφιερωμένο σε όλους τους μετανάστες!» τονίζει με νόημα ο κομμωτής και μακιγιέρ, Αλεσάντρο Μπερτολάτσι, που συνέβαλε τα μέγιστα στα εκκεντρικά λουκ της «Ομάδας Αυτοκτονίας».

04:02 –  Όσκαρ Καλύτερων Κοστουμιών: Κερδίζει το «Fantastic Beasts and Where to Find Them«!

04:12 – Οσκαρ Καλύτερου Ντοκιμαντέρ: Κερδίζει το «O.J.: Made in America«! Κάπως έτσι, σπάει το ρεκόρ της μεγαλύτερης σε διάρκεια ταινίας που κερδίζει ένα βραβείο Όσκαρ.

04:29 – Οσκαρ Καλύτερου Μοντάζ Ήχου: Νικητής το «Arrival«! Είναι άραγε ο προάγγελος μιας θριαμβευτικής βραδιάς για την εκπληκτική ταινία επιστημονικής φαντασίας του Ντενί Βιλνέβ;

04:30 – Οσκαρ Καλύτερης Μίξης Ήχου: Νικητής το «Hacksaw Ridge«. Ο μηχανικός ήχου, Κέβιν Ο’Κόνελ, κέρδισε Όσκαρ στην 21η υποψηφιότητά του! Επιτέλους… Ήταν το μεγαλύτερο σερί ηττών στην ιστορία του θεσμού.

04:39 – Ο Τσάκι Τσαν, αποδέκτης τιμητικού Όσκαρ προσφάτως, κερδίζει ξανά το χειροκρότημα.

04:42 – Έφτασε η στιγμή για το Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου. Νικήτρια η Βαϊόλα Ντέιβις για την ερμηνεία της στο «Fences»! Με αυτή της τη νίκη (στην τρίτη και… φαρμακερή οσκαρική της υποψηφιότητα), η Ντέιβις πραγματοποιεί ένα ιδιότυπο «Τριπλ Κράουν». Μπαίνει σε ένα κλειστό κλαμπ ηθοποιών που χάρη στις ερμηνείες τους έχουν κατακτήσει τουλάχιστον ένα ανταγωνιστικό Όσκαρ, ένα Έμμυ (αφορά την αμερικανική τηλεόραση) και ένα βραβείο Τόνυ (αφορά το θέατρο του Μπρόντγουεϊ). Γίνεται, έτσι, η 23η ηθοποιός και πρώτη Αφροαμερικανίδα που το καταφέρνει. Ιδιαίτερα συγκινημένη και αυτή!

04:58 – Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Θριαμβεύει το «The Salesman» που εκτοπίζει το φαβορί «Toni Erdmann»! Σε γράμμα του σκηνοθέτη, Ασγκάρ Φαραντί, αναφέρεται ότι απουσιάζει σεβόμενος τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει αρκετοί άνθρωποι με το διάταγμα Τραμπ, το οποίο προβλέπει απαγόρευση εισόδου στις ΗΠΑ σε πρόσφυγες από όλο τον κόσμο. «Ο διαχωρισμός φέρνει φόβο» τονίζει χαρακτηριστικά.

05:08 – Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους: Το χρυσό αγαλματίδιο πηγαίνει στο «Piper«.

05:11 – Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων: Κερδίζει η ταινία «Zootopia«.

05:15 – Όσκαρ Καλύτερης Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης: Νικά το «La La Land«, που ξεκινάει την προέλασή του.

05:20 – Μια σπαρταριστή φάρσα σε επιβάτες τουριστικού λεωφορείου, οι οποίοι, εντελώς ανυποψίαστοι, βρέθηκαν ξαφνικά στην αίθουσα απονομής των Όσκαρ!

05:31 – Όσκαρ Καλύτερων Οπτικών Εφέ: Κερδίζει το «The Jungle Book«. Απογοήτευση για τους οπαδούς του Star Wars, καθώς το «Rogue One» θα φύγει με άδεια χέρια παρά τις δύο υποψηφιότητές του στις τεχνικές κατηγορίες.

05:36 – Όσκαρ Καλύτερου Μοντάζ: Η νίκη στον Τζον Γκίλμπερτ και το «Hacksaw Ridge», σε μια κομβική κατηγορία όπου η ταινία του Μελ Γκίμπσον ήταν δυνατό αουτσάιντερ! Σημαντική απώλεια για το «La La Land».

05:45 – Όσκαρ Καλύτερου Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ: Επικρατεί το «The White Helmets«. Με την προσδοκία να τελειώσει η αιματοχυσία στη Συρία το συντομότερο δυνατό.

05:49 – Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Ζωντανής Δράσης Μικρού Μήκους: Κερδίζει το «Sing»

05:50 – Ο Τζίμι Κίμελ αναρωτιέται πώς και δεν έχει τουιτάρει ακόμα ο Ντόναλντ Τραμπ σχετικά με την εκδήλωση…

05:59 – Η ώρα του Όσκαρ Καλύτερης Φωτογραφίας. Κερδίζει ο κινηματογραφιστής Λίνους Σάντγκρεν του «La La Land».

06:15 – Όσκαρ Καλύτερης Μουσικής Επένδυσης: Κερδίζει αναμενόμενα ο Τζάστιν Χούρβιτς για τη δουλειά του στο «La La Land», και κάπως έτσι  η ταινία ξαναβρίσκει τη φόρα της ενόψει της συνέχειας…

06:19 – Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού: Διακρίνεται το «City of Stars«, από την ταινία «La La Land» φυσικά.

06:31 – Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Σεναρίου, με τεράστιο ελληνικό ενδιαφέρον. Νικητής ο Κένεθ Λόνεργκαν για το «Manchester By The Sea». Δεν τα κατάφεραν ο Γιώργος Λάνθιμος και ο Ευθύμης Φιλίππου, που υπέγραψαν το σενάριο του «Αστακού».

06:35 – Το Όσκαρ Καλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου πηγαίνει στο δίδυμο Μπάρι Τζένκινς και Τάρελ Άλβιν ΜακΚρέινι για το «Moonlight»!

06:44 – Η ώρα του Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Κερδίζει ο Ντάμιεν Σαζέλ για το «La La Land»! Είναι ο νεότερος σκηνοθέτης που τα καταφέρνει σε αυτή την κατηγορία, σπάζοντας ένα ρεκόρ που κρατάει από το μακρινό 1931 και τη νίκη του κατά λίγους μήνες μεγαλύτερου -τότε- Νόρμαν Τόρογκ (κέρδισε για το «Skippy»).

06:51 – Όσκαρ Α΄ Ανδρικού Ρόλου. Το χρυσό αγαλματίδιο πανάξια στον Κέισι Άφλεκ, για την καταπληκτική του ερμηνεία στο «Manchester By The Sea»! Θα περιμένει λίγο ακόμα για το τρίτο Όσκαρ και την ισοφάριση του ρεκόρ στους άνδρες ο Ντένζελ Ουάσινγκτον. «Σημαίνει πάρα πολλά για μένα» λέει, και το εννοεί. Συγκινημένος ο αδερφός του Μπεν (χτες κέρδισε το… Χρυσό Βατόμουρο), τον χειροκροτά.

06: 57 – Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Επικρατεί η Έμμα Στόουν για την ηθοποιία της στο «La La Land». Δεν θα έχουμε την ευχάριστη έκπληξη της βραδιάς με την κορυφαία Ιζαμπέλ Ιπέρ.

07:02 – Φτάσαμε αισίως στα 6 Όσκαρ για το «La La Land». Το όνειρο του ρεκόρ -ή έστω της ισοφάρισης- νικών στον θεσμό έχει σβήσει προ πολλού, αλλά η ταινία εξακολουθεί να είναι το απόλυτο φαβορί για να τιμηθεί με το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

07:06 –  Η μεγάλη στιγμή έφτασε λοιπόν! Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας: Ολοκληρώνεται το πάρτι για το «La La Land«! Η ταινία αποσπά το 7ο χρυσό αγαλματίδιο και ολοκληρώνει τη φαντασμαγορική τελετή. Εμείς σας… καλημερίζουμε!

07:12 – ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΓΚΑΦΑ. Το «Moonlight» κέρδισε τελικά το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Απαρηγόρητος ο Γουόρεν Μπίτι, που μαζί με τη Φέι Ντάναγουεϊ ανακοίνωσαν το λανθασμένο αποτέλεσμα.

07:14 – Ενώ οι συντελεστές του «La La Land» πανηγύριζαν με το Όσκαρ στο χέρι, ο παραγωγός Τζόρνταν Χόροβιτς πήρε τον λόγο για να τους ανακοινώσει ότι το αποτέλεσμα που δόθηκε ήταν λάθος! Μια παρεξήγηση που φέρνει τελικά το «Moonlight» μέσα από σαράντα κύματα στην απόλυτη έκπληξη!!! Δεν έχουν ξαναγίνει αυτά τα πράγματα…

07:22 – Με την επικράτηση του «Moonlight» (πρόκειται για την τρυφερή ιστορία ενός ομοφυλόφυλου Αφροαμερικανού) το Χόλιγουντ στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς τον Ντόναλντ Τραμπ και όλα όσα πρεσβεύει ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ. Με μια τέτοια γκάφα όμως να το συνοδεύει, μάλλον η όλη ιστορία γυρίζει μπούμερανγκ στην Ακαδημία.

Κάπου εδώ, εμείς σας αφήνουμε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s